O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Wyzwanie CPS 163

Moje pierwsze wyzwanie za namową Irenki. Dzięki Ci o dobra kobieto ;)
 Wyzwanie  z  http://cardpositioningsystems.blogspot.com/2010/04/cps-163.html

No to sobie pozwoliłam i powstała taka oto kartka.


 Tak do końca to ona z mapką zgodna nie jest, bo ją ciut  skróciłam, coś tam dołożyłam, ale główny zamysł pozostał ten sam.    CPS 163
 
Użyłam:
- stempelka Crafty Indywiduals,
- papierów Papermanii "Regency",
- pudrów do  embosingu firmy Stampindous - detail copper i biały perłowy,
- resztek folii po czekoladkach Ferrero (uwielbiam  kulki z orzechami :)
- zwykłego  kartonu - popularnego u nas brystolu w kolorach  ciemno i jasno brązowym,
- brązowej powlekanej gładkiej bibuły (do kwiatków)
- wykrojnika pravocraft z motylem
- dziurkacza
- glossy accents firmy Ranger (kropki w kwiatkach)
i chyba to już wszystko  , aaa, zapomniałam o motywacji. ))))))

Tu kilka zbliżeń, bo kartka  na zdjęciu jest taka sobie, a  w rzeczywistości  jestem z niej zadowoLNIOna


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka