O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 25 sierpnia 2010

album "z myszką"

Prawie miesiąc temu jako zajawkę  pokazałam  okładkę  albumu, który zrobiłam dla koleżanki z okazji jej ślubu.
Dziś, za zgodą obdarowanych, pokazuję  resztę kart. Nie jest ich dużo, ale dla mnie było to potężne wyzwanie. Na prezentowanych zdjęciach nie   jest tak ładny jak w rzeczywistości, z wklejonymi już zdjęciami. Całość jest zachowana w klimacie  vintage. Zdjęcia dopasowane idealnie zarówno w temacie każdej karty , oczywiście zdjęcia w sepii.

Okładka - przód

strony 1 i 2

strony 3 i 4, każda osobno


strony 5 i 6
 


strony 7 i 8
 
strony 9 i 10


okładka - tył



A tu zbliżenia, na których widać, że niektóre elementy są potraktowane glosy accentem, proszkiem UTH, dołożone są moje udziwnienia w postaci stemplowanego szyfonu , zegara z masy papierowej, kamieni z imieniem czy  stemplowanego papieru.


2 komentarze:

  1. Piękna robota!!! Obdarowani naprawdę otrzymali niepowtarzalny prezent, że też 16 lat temu nie było takich cacuszek;/

    OdpowiedzUsuń
  2. od 5 stronki jakoś bardziej mi się podoba :) Ale całość jest ok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka