O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 11 sierpnia 2010

obok wyzwania skrapujcych Polek

Jestem członkinią Skrapujących Polak (a coooo) . W ramach  wyzwania zrobiłam kartkę, która pokażę dopiero jak ukaże się na portalu SP. Ale, ale... obok  kartki wyzwaniowej  naszła mnie chęć na urlopową, którą poniżej prezentuję. Niestety  kolory ie takie jak w rzeczywistości. Tu jest taka szarawo niebieskawa, a w rzeczywistości  jest  z przegięciem w kolory szmaragdowego i lazurowego morza. Taka urlopowa.

3 komentarze:

  1. OOoo to pogratulować członkostwa w tak zacnej organizacji!!!
    Wiesz, że wielbie Twoje karteczki, nawet tą która mi posłałaś jako dodatek do kartki ślubnej oprawiłam w ramkę i stoi na półce i zdobi tak, że ho, ho!! ...Ale w tej urlopowej ważka mi się gryzie z całą resztą, jakoś mi ten brokat nie koreluje z wątłymi trawkami ...;/ a może to kwestia zdjęcia??Nie wiem...
    Co do Twoich mebli kuchennych, ten kredens...nadal czeka????:>:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lejdik... kredens , szafeczki i pólka. Tzn większość już oskrobana, ale nie podocinana i nie pomalowana. Ale coraz bardziej do tych mebli dojrzewam :)

    A ważka pasuje. Kartka jest czarno turkusowa, a na zdjęciu tego w ogóle nie widać. Daje po oczach tylko ten brokat :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Brokat jest kolorystycznie dobrany do papieru, który z resztą sama robiłam dopasowując kolory właśnie do ważki. ufffff

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka