O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 19 sierpnia 2010

Turkusem stoi mój nastrój

Ciesząc się resztkami urlopu, a mając  przesyt prac nad "podróżąwnikiem" powstały te oto trzy kartki. Dwie pierwsze różnią się tylko motylem, a trzecia -ta długa, ma  mały  embosingowany element, który  jest jednym z moich nowych nabytków.

5 komentarzy:

  1. 1- podoba mi się
    2- motylek jeszcze bardziej mi się podoba
    3- fajowski nowy nabytek, wygląda interesująco w tych biżuteryjnych dodatkach!
    4- następne myszowate pokazuj!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie bardzo podoba... :)
    Szczególnie te kolory, coś w nich jest :p

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, jednak
    te wykroiniki dużo robią w pracach.

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze kartki:)
    Bardzo dziękuję za wizytę na moim blogu i przemiłe komentarze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle pięknie to zrobiłaś , a pro po broszki - Lin-ka Halinka - jak masz jakąś kamee to nie ma sprawy - mówisz i masz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka