O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 18 września 2010

CANDY nr 5 czyli cukierasy z lin_kowego poletka


Wygrałam  cukierasy u Shiraji więc teraz kolej na mnie. Książkę czyta się cudnie, szybko i z zapartym tchem (jesli ktoś lubi takie opowieści). Ja już  skończyłam.  Dodam tylko, że lekturę pochłaniałam przy  słodkościach  innego sortu, które wraz ze ślicznym notesikiem  i wieloma innymi   smakołykami (pijalnymi oraz niejadalnymi) konsumuję z całą radością i przyjemnościami natury  zmy słow nej  ))))




Jeśli ktoś jest  chętny do  zabawy to zapraszam.  Wystarczy tylko:

*zostawić info pod tym postem do dn. 26 września br.
* umieścić info o  zabawie wraz z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu ( w zabawie biorą udział tylko osoby posiadające blog)
* czekać na losowanie, a potem na przesyłkę.
* przeczytać ksiązkę w ciągu 10 dni
* zorganizować u siebie  następne CANDY nr 6 na takich samych zasadach
* wpisać się do książki
* dodać do książki jakąś niespodziankę.

WAŻNE -  LEKTURA  EDWARDA TULANA JEST PRZECHODNIĄ WIEC TO ONA JEST GŁÓWNYM CUKIERKIEM ZABAWY.
 zdjęcie  książki  i zasady zabawy są ściągnięte z blogu Shiraji,


Zapraszam do  zabawy

6 komentarzy:

  1. Z bardzo dużą przyjemnością wezmę udział w tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że książka się podobała. Trzymam kciuki za kolejnych chętnych do czytania;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w końcu przeczytam te książkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może tym razem mi się uda? Już od pewnego czasu "poluję" na tą książkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ...i ja i ja chetnie poczytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i po losowaniu. :) Pod specjalnym nadzorem w osobie mej własnej, ale za to z pełnym poświęcenia przygotowaniem do uczciwego losowania ogłaszam, iż Edward wędruje do Bewix.
    Gratuluję i życzę dobrej zabawy przy czytaniu tej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka