O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 25 września 2010

Lakier półmat.

Jak patrzę na te oto pudełko, zdekupazowane i pociągnięte lakierem półmatowym  to stwierdzam,że mi się na oczy rzuciło bo to półmatu w ogóle nie przypomina. A szkoda, bo  na początku mi się podobało. Teraz będzie takie jakie jest i zamiast  gdzies na widoku wypełnione czymś ważnym do scrapu,  będzie stało jako przechowywacz  zbędnych duperelek.
Cieszyłam się robiąc to pudełko, bo ornament na  wieku stanowił nie lada wyzwanie. Nie obyło się bez kupienia żywic i lateksów (za ciężkie złotówki) a w efekcie okazało się, że  zostało to  zrobione zupełnie niewielkimi środkami.przy pomocy gipsu i silikonu do łazienek.



4 komentarze:

  1. Cuuuudne pudełko Ci wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, ornamentyka godna sztukmistrzów!! Powalająca!!! A półmat pewnie musiał być z tych z połyskiem;):D:D Ale pudełko super lux!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się bardzo podoba. Super wyszło. Nawet takie błyszczące! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. może od wewnątrz jest matowe ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka