O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 13 września 2010

W Heliosie się działo :)

No i po spotkaniu , które w sobotę odbyło się w Katowicach. Jak zwykle zostałam przywołana do porządku i zmobilizowana przez  Irenkę i inne scrapowe maniaczki. Tym razem  zadaniem było zrobienie 2 zakładek. Jednej prostokątnej, drugiej okrągłej. Pierwsza miała być w kolorze fioletowo różowo zielonym. Druga jak kto chciał. Moje wyglądają tak:


Druga nie przypomina zakładki, a raczej upodobniłam ją do zawieszki, ale też się przyda. W końcu jkto powiedział, że nie może wisieć na kołku gdy będę  oddawała się czytaniu?

6 komentarzy:

  1. Myszy sOm fajowskie:)) Okrągła zakładka jest bardzo undergrund'owa, czytanie z wiszeniem na kołku to jest to co wywrotowcy i blogerki (niektóre hmmm;))lubią najbardziej:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesusie złocieńki, aleśćie som kobitki pryntkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) witaj lin_ko
    fakt druga może i wyglada bardziej jako zawieszka ale obie super, piękny ten fiolecik,

    pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie piękne, obie dopracowane, z myszami moja faworytka, podoba mi się pomysł z tymi wstążeczkami z boku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kapnęłam się jak to działa ale ja to nawet jako obrazki na półeczkę se bym to coś postawiła i podziwiała bym codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka