O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 29 września 2010

Wyzwanie nr 5 , z mapką (nr 1) mego autorstwa

Wyzwanie  (kartkowe)  między mną , Irenką i em-ką nabrało rumieńców. Miało być na dziś i proszę jak wszystkie się spręzyłyśmy. No, ja ostatnia, ale  termin był bez oznaczenia godziny.
Kartka wygląda tak:

Wieniec jest pociągnięty flower softem.

Mapke dodam później bo mi się komp buntuje :///

6 komentarzy:

  1. No proszę u Ciebie przedsmak świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no no ładna mapka i karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna mapka!
    Czy można się nią pobawić? Ślicznie proszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Za miłe komentarze. Święta muszę już obrobić bo potem po prostu nie dam rady. Za dużo mam znajomych, których rozpuściłam )))

    UHK - mapka ogólnie dostępna więc proszę bardzo z niej korzystać. Będzie mi miło jeśli zabawa na niej sprawi Ci uciechę.

    OdpowiedzUsuń
  5. świątecznie się robi i to bardzo. Ja też muszę już coś pomyśleć :) i zacząć działać. Stempelka choinki zazdraszczam straszecznie a kartka jest super. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka