O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 19 marca 2011

W przedszkolu też nieźle się dzieje :)

Dziękuję za odwiedziny i  pozostawienie  śladu w postaci wpisu. To bardzo miłe. Wpierw odpowiem na kilka pytań.

Torty są elementem prezentu. Każdy kawałek jest wyposażony w coś słodkiego i tag z jakimś cytatem.  Tort ma 36 kawałków więc i  cytatów tyleż. Z tym ,że za każdym razem inne. Ich dobór zależy od osoby dla której tort jest robiony. Pierwsze trzy torty były prezentami ode mnie  dla moich  trzech koleżanek. Każdy inny i  z innymi środkami. Pozostałe były już robione na zamówienie i były przeznaczone dla  księdza, starszej pani, i na urodziny 30 latki. Niestety zdjęć nie mam. Jednym słowem to tylko taki bajer urozmaicający prezenty.

A teraz coś  co robię u siebie w przedszkolu. Pokazuję te prace, bo  wciąż się chwalę pracami dzieci niedowidzących i niewidomych, a przecież moje 4 latki (widzące) też nieźle sobie radzą na polu robótek ręcznych ))) Dodam, że  wymagam od swoich podopiecznych samodzielności. Wszelkie niedoróbki to efekt osiągniętej sprawności  manualnej, cierpliwości i umiejętności radzenia sobie z różnymi materiałami.
Na zdjęciach widać prace  z  wytłoczek po jajkach.

Tu żonkile


A tu świeczniki, które  robiłam z dzieciakami z okazji  dnia babci i dziadka.


4 komentarze:

  1. Dziecięca kreatywność nie zna granic, trzeba tylko pozwolić aby zaistniała.Dać jej upust :)

    Pozdrawiam młodych zdolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, masz zdolne dzieciaczki:)Mają dużo szczęścia,że mają taką twórcza Panią;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę Linko jesteś właściwym człowiekiem na właściwym miejscu, aż radość oglądać prace twoich podopiecznych!!Super są!!
    ps tort mi umknął, nie wiedzieć dlaczego, a taki jest cudny!!Mniam mniam!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi się czyta to co piszecie i puchnę z dumy. Bo nie ukrywam, że to nie tylko łaskocze moje ego, ale i bardzo mobilizuje. Lubię pracę z dziećmi, a jak jest namacalna, nie odwleczona w czasie, to wtedy poczucie , że mam jakiś wpływ na swoich milusińskich zachęca do dalszej pracy. Dlatego ... Wasze słowa są dla mnie ważne na równi ze zdaniem rodziców, których pociechy mam pod swoją opieką jak i moich "Smoków" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka