O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 19 kwietnia 2011

Wielkanoc z zającami

Papier  z ILS i teczki z "papiórami". Zające z internetu, trochę przeze mnie  rozjaśnione i z dopiskiem . Spieszę się z tymi kartkami, bo mi brakuje, a jakoś głupio wysłać wszystkim znajomym takie kupne, skoro są przyzwyczajeni do  robionych.



Niespecjalnie się między sobą róznią, ale  trudno  mieć polot  o 23 po całym dniu.

3 komentarze:

  1. Jakie piękne !!! Ten fiolet wygląda cudownie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak Ty se radzisz z tym fioletem na zdjęciach - malujesz na "foto-szopie" czy co !!?? Bo u mnie figa z makiem a nie fiolet wychodzi!! A karteczki masz cud-malina, a raczej cud-jagoda :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ogromnie, że te fiolety przypadają Wam do gustu. Ja miałam fioletowstręt przez bardzo długi czas i mijałam je szeroki łukiem. Na szczęście mi przeszło ))))

    Nadka, pytasz jak robię zdjęcia? Ba, żebym to ja sama wiedziała!!!!
    Robię jak popadnie pilnując tylko by światło słoneczne nie padało bezpośrednio na kartkę,a
    potem daję do automatycznego rozjaśniania zdjęć w programach graficznych (Corel albo IrvanView). To tyle. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka