O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 15 maja 2011

XI Festiwal Piosenki i Tańca Dąbrowskich Przedszkolaków...

... już się zakończył. Jak było?  Organizacyjnie  okropnie dużo roboty, galowo - rewelacyjnie. Oczywiście z małymi wpadkami, ale te  już wyszły same z siebie, bez mojego się do nich przyczynienia.
Ale po kolei. Przede wszystkim nowe LOGO , które  zaprojektowała  em_ka zaistniało już na scenie. Do tej pory był tylko stempel   i małe logo na dyplomy, oficjalne pisma  i podziękowania. Teraz po prawie 20 godzinnym przerzucaniu go "domowym sposobem" na  płótno wielkości 220 x 220 cm zawisło  jako tło występów  naszych przedszkolaków. Brakuje w nim tylko napisu, ale już nie zdążyłam.

A potem sie już działo.




I na koniec my...
Alka, ja i jedna z Ew.



no i  dużoooo nóg  osób , które  grały w smoku. Smok z Teatru Dzieci Zagłębia. Dostałyśmy użyczenie prawa  do stroju i piosenki z przedstawienia. Coś niesamowitego!!!
Cieszy  w tym  to, że  całe mnóstwo ludzi  robiło ten festiwal razem z nami  za "dziękuję".

GORĄCO POLECAM EM_KĘ  MA DZIEWCZYNA TALENT. ŚWIETNIE SIĘ SPRAWDZA W  PROJEKTACH WSZELKIEJ MAŚCI I TYPU.



1 komentarz:

  1. No to się poczerwieniłam i w piórka obrosłam... dziękuję serdecznie za reklamowanie - nie pozostaje mi nic innego jak tylko... polecać się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka