O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 24 czerwca 2011

sytuacja zmusza do działania

i dlatego powstały dwie kartki. Jedna dla  kolegi z okazji urodzin, druga dla teścia z okazji dnia ojca.
W obu wykorzystane  papiery graphic45, które uwielbiam  macać i cieszyć nimi wzrok, a które ciężko mi  ogarnąć by nie  przesadzić.





4 komentarze:

  1. "Czasami człowiek musi, inaczej się udusi"...;)))Super prace, naprawdę jesteś mistrzynią kartkowania, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz :) Podziwiam !
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Lejdik... no, masz rację (KuRde balans.. ale wyszło mi teraz ,że jestem zarozumiała... ech... ile człek ma wad.


    Bardzo Wam dziękuję za te słowa uznania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka