O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 18 sierpnia 2011

Gdzie schować zdjęcia?

... w pudełku po filiżankach  kupionych w Rucianym. Filiżanki służą pięknie, a pudełko szkoda było wywalić.  Dostało nowy wygląd i świetnie pomieściło zdjęcia, które nie zmieściły się w  niezliczonej ilości albumów. Kto wie, może i one doczekają się jakiejś oprawy?  Na razie  sensownie prezentuje się tylko pojemnik na nie.



5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wykorzystanie pudełka:) I pięknie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zajefajny ten pojemnik - na pewno wszystko w domu masz takie niespotykane-ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany śliczne pudełeczko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kobitki - dzięki za odwiedziny. To niesamowita frajda widzieć, że tu zaglądacie :)

    Nadka... zapraszam do siebie na kawę. U mnie zawsze drzwi otwarte. Przekonasz się, że sporo rzeczy wcale nie jest takich wystrzałowych. Znaczna ich część wymaga pracy i czasu. Tego ostatniego u mnie niestety zdecydowanie za mało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca!!!Mnie tylko ciekawi gdzie kupiłaś te metalowe okucia na rogi pudełka...Bo by mi się takie przydały, ale nigdzie nie mogę utrafić;/
    A co do karteczki niżej, tam gdzie dużo koleżanek coś napisało w jakimś nie chrześcijańskim języku, to ja chciałam powiedzieć, że myszowatych dawno nie było, a to TEŻ stempelki....;):D
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka