O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 17 sierpnia 2011

Less is more #28

Nastepne wyzwanie Less is More. Warunek następujący - stempel i tusz jako jedna warstwa na białym tle (tak w uproszczeniu :) )
U mnie kartka wyzwaniowa wygląda tak.


Na prwatny użytek  będzie moim przypominaczem, bo wstawiłam w nią stempel z tekstem, który bardzo do mnie przemawia. Niestety, stempel  źle odbiłam, ale co  tam... ważne, że  umiem się  doczytać. Kto wie, może kartka powstanie jeszcze raz?


A jako dodatek  powstała okładka na  bilety na koncert, które mój mążżżższczyzna otrzyma w ramach  upominku bez okazji. Tylko dlatego, że po prostu lubi (tak jak ja)  dobrą muzykę.


23 komentarze:

  1. Hi There, This is really great , I love the beautifully coloured and inked circles and wonderful stamping, Gay x

    OdpowiedzUsuń
  2. The first one is my fav. Great background!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous cards. beautiful sun in the first one and love the bright colours in the second. xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing cards, I keep wanting to say which is my favourite, but I can't as they are both beautiful

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely cards, super inking. x

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the colors. Very beautiful

    OdpowiedzUsuń
  7. Two stunning cards! I particularly love the first one

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning cards! Fabulous work!

    OdpowiedzUsuń
  9. These are super cards, I love the scene in the first one!
    Thanks so much for joining our challenge.
    Chrissie
    Lady LIM
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja kartka z żaglami pasuje do mojej Świtezianki, co?! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Two gorgeous cards!! Beautiful colors. Love the scene of the first one.

    OdpowiedzUsuń
  12. Your first card is absoltuely fantastic
    Both FAB
    Thanks so much
    Mandi
    Diva LIm
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  13. All LOVELY and I particularly love the JAZZ card

    Kathyk

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi
    Stunning card ....love it
    Hugs sylvie
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous cards! The scene is beautiful in the first, and those circles work brilliantly in the second. Maria x

    OdpowiedzUsuń
  16. All beautiful cards, I think the first is my fav too :O) Viv xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Two great cards - I love the colours of the Jazz card. Gill x

    OdpowiedzUsuń
  18. oh elle est superbe! magnifique couleurs, biz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka