O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 20 sierpnia 2011

nowy wykrojnik :)

Wykrojnik kupiłam  jakiś czas temu. Przeleżał w oczekiwaniu na jakiś pomysł. No to się doczekał. Do tego  cytat, który przerzuciłam na stempel  w zeszłym roku (jeśli nie wcześniej). Cytat Stolarskiej, ale taki, który dla mnie jest  doskonałym życzeniem i oddaje moje nastawienie i życzliwość wobec innych.
Dawno temu,  ktoś zadał mi pytanie "Skąd w Tobie tyle życzliwości, której na pierwszy rzut oka nie widać?"  Właśnie... nie widać, a jednak jest.
Acha, motyl też wycięty wykrojnikiem, tyle,że z kalki.



7 komentarzy:

  1. Ależ się opuściłam... Z radością za to wielką pooglądałam sobie ostatni miesiąc Twojej twórczości Halinko:)
    Świetny cytat, pasuje do całej ślicznej reszty. A jeśli chodzi o życzliwość, to zawsze Cię miałam za taką osobę... nigdy bym nie powiedziała, że jest niewidoczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Buzi, buzi - też dawno nic Ci nie pisałam - brak czasu - ledwo nadążam żeby jakieś posty u siebie wydawać - taki ruch mam w interesie że hej! Ale podglądam do Ciebie na bieżąco - kocham wszystko co Ty robisz a Twoja kartka u mnie w pracy na widocznym miejscu stoi :-****

    OdpowiedzUsuń
  3. oh elle est vraiment jolie et ce papillon est fabuleux, biz

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka- wykrojniki wspaniałe..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka:) Cytat znam i mnie także bardzo się podoba:) Zazdroszczę Ci stempelka z takowym;)
    I bardzo, ale to bardzo dziękuję za Twój ostatni komentarz...Przeczytałam go jeszcze tej samej nocy i musiałam nieźle wyglądać rechocząc nad komputerem ;) Dobrze,ze wszyscy spali:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam za słowo, dobry humor, chwilę na obejrzenie tego co zrobiłam, za życzliwość i w ogóle za to, że w jakimś stopniu mnie motywujecie.

    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka