O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 27 sierpnia 2011

Wiśniowy torcik dla 18-to latki

Tym razem wymyśliłam, że będzie  radosny, smakowity, lekko szalony i bardzo optymistyczny, ale z  nutką stateczności. W końcu  18-te urodziny to oficjalny początek  dorosłości.  Takiej, by po 50  latach można było powiedzieć: dobrze przeżywam swoje życie.
Wypełnienie tortu takie jak poprzednie  czyli każda cząstka ma w sobie kartonik z jakimś aforyzmem. i czekoladkę. Kartoniki tagi ozdobione kwiatkami w tonacji tortu :)





9 komentarzy:

  1. Wygląda prze-prze-pyyyysznie!Aż się oblizuję do takiego widoczku:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ożeż roboty!!! Ale wygląda jak by był ba-a-a-a-rdzo słodki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lin_ka - taką tunikę mogę zrobić - ale tej szmateczki już nie mam - kupiłam ją a ze dwa lata temu w Oświęcimiu. Tanio mają jak nie wiem, trochę to na jakości traci, ale jak znasz się - to kupujesz trafnie. Parę razy niestety i ja się na początku nie trafnie kupiłam, ale i tak mi się tam opłaca kupować... Teraz już nie zdąża mi się coś takiego. Więc wracając do tematu - może tej tkaniny już nie być. Ale kto wie... trza spróbować tam podjechać. Jak jesteś zdecydowana to daj znać. Kosztować to nie będzie drogo :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam tyle roboty taka precyzja bomba

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG... coś pięknego!!!
    Jestem pełna podziwu :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. matko, niesamowity prezent - podziwiam pracowitość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka