O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 30 września 2011

Wzywania Less is more - tydzień 34

Tu kartka z Less is more.




wg tej mapki :

  Nie umiem robić zdjęć więc wyszło nieciekawie, ale kartka jest całkiem , całkiem.W świtle dziennym prezentuje się o niebo lepiej.


9 komentarzy:

  1. prześliczna - zachwycający rysunek

    OdpowiedzUsuń
  2. Great card, well done :O) Viv xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Delightful card
    Thank you
    Mandi LIM

    OdpowiedzUsuń
  4. This is stunning, so very beautiful!

    Hugs
    Maarit

    OdpowiedzUsuń
  5. This is simply tremendous!
    Thanks so much for joining our challenge this week.
    Chrissie
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  6. This is gorgeous! I love the way you have the stems outside the "frame". Fabulous creation!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning card, love it. Carol x

    OdpowiedzUsuń
  8. magnifique, j'aime ta façon de faire du C&S, biz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka