O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 30 października 2011

Ze stemplem em-ki; pazzlesową śnieżynką i filcakami

Kilka karcioch świątecznych.
Pierwsza ze stemplem em_ki . Jak zwykle z umiarem, bo jakoś nie za bardzo mnie ciągnie w "przesadzajstwo".


Tu ze śnieżynką wyciętą pazzlesem. Mało widać, ale cóż. Dopóki jest "niebowo" w moich oknach to tak bedzie.





teraz dwie z filcowymi gwiazdkami. I tu zdjęcia zrobione przez mąąążżższczyznę więc wyszło tak jak trzeba. [jestem zdjęciowa noga :(  ]






6 komentarzy:

  1. Śliczne kartki:)
    Piękny jest ten stempel z kościółkiem:)Choineczka Emki też jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW! Pięknie wyszły Ci te karteczki, bez zbędnego jak to określiłaś "przesadzajstwa" ;) Śliczności!

    p.s. a może zdjęcia robić w łazience? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U HaLinki już święta idą jakoś od sierpnia, ale bardzo efektownie nadchodzą;):D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie. Skoro Wasze zdanie jest takie to myślę, że i wszyscy moi znajomi przyjmą w tych karciochach świąteczne życzenia.
    Lejdiczku, ano od sierpnia. W końcu mam do wysłania około 40 kartek (jak nie więcej). Któregoś roku poszłam na łatwiznę i część bliskich mi osób dostała kartki kupne. Potem musiałam to nie tylko odpracować jakimiś zamówieniami w postaci notesów czy albumów ale ile się przy tym nasłuchałam. Hooo hooo. Teraz już się tak nie wkopię. Nawet jeśli produkcja miałaby się zacząć w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka