O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 6 listopada 2011

Myszowata zima

Myszy wróciły do łask. Niestety z braku czasu  tylko te trzy. Jak dobrze pójdzie to  możliwe, że pojawią się i inne, tym bardziej, że mążżższczyzna  zaproponował "myszowate mądrości". No cóż... jak będzie czas to i ulubienice mążżższczyzny będą TySZ.  Dodam, że myszowate są ze specjalnym pozdrowieniem dla Lejdik.


A teraz komentatorskie  zapędy mąąąążżższczyzny:
1. Zaśnieżyło, i k...a jak zimno !!!!!!
2. Zaśnieżyło. zaje....ło, i gdzie ja teraz zap......am?
3.  Zaśnieżyło????? K...a, nic nie widać.  Sanki se kupię.




1. Jak się wpier...my, to kto nas, k...a znajdzie????
2.Ja cię pier....lę, ale pięknie.
3. Z drogi ludki, bo z chujiiiinką zapier......amy!
4. Jazda prima sort, tylko czemu, k...a  tak ślisko?
5. K...a ! Małyyyyy! Hamulcuj, bo się zaraz w zaspę wypier.....my.
6. A mamusia, ostrzegała przed jazdą bez trzymanki!!!!

8 komentarzy:

  1. Kartki są superowe, zaś komentarze męża bezcenne:) Zwłaszcza ten 3, gdzie ludki mają zejść z drogi;)no nie zejdę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co jest lepsze - Twoi myszy czy komenty Twojego mySZCZyzny :))) Pośmiałam się kompletnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności!Słodkie myszorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie mogę. Trzeba bylo uprzedzić. Akurat kawę pilam i teraz prawie cala jest na klawiaturze.

    Kartki cudowne, bardzo mi się podobają. Ale komentarze są po prostu zaje...te !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha!!! Ale się uśmiałam :)))
    Myszy są boskie :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję Halinko!!!Rozkosz dla oczu normalnie!!!Twoje karteczki myszowate są obłędne w duecie z komentarzami mężowatego;)) Osobiście jestem w stanie założyć Wasz FunKlub!!!:D:D ...i se będę w nim skarbnikiem, to taka k...wa użyteczna funkcja...;):D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Razem z mążżższczyzną się cieszymy, że myszowate przypadły Wam do gustu. My przy nich też mamy niezły ubaw. Zwłaszcza ja gdy do komentarzy dostaję jakieś nowe stemple.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka