O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 19 marca 2012

Notes z resztek

W pierwszej kolejności dziękuję ,że tu zaglądacie i zostawiacie  swój ślad w postaci komentarza. To  miłe. I bardzo za to dziękuję. Chcę też powiedzieć, że  zaglądam na Wasze blogi i jeśli tylko czas mi na to pozwala to staram się  dać  znać, że  podobają mi się Wasze prace. jeśli tego nie robię to  znaczy, że mam tylko  tyle czasu aby się pozachwycać  pracami i dalej wio do obowiązków, które  zostawiam na ostatni gwizdek. Nie obiecuję, że się  poprawię, bo brak czasu to moja stała  choroba. Z resztą nie tylko moja ))))

Tyle tytułem wstępu, a teraz  coś co zrobiłam ostatnio.

Jako,że pamięć już nie taka jak kiedyś więc swoje  introligatorskie doświadczenie muszę gdzieś zapisywać. Dlatego też powstał ten oto  notes.  Zrobiony jest z  notesów  makulatorowych  przełożonych papierem skrapowym. Zszyty i sklejony w miejscach gdzie to  trzeba było zrobić. Grzbiet kartek barwiony (co mi się ogromnie zawsze podobało). Ponadto  posiada   trzy  tasiemki przekładkowe i twardą okładkę ozdobioną stemplem i embosingiem na gorąco.

Ciekawe jak długo wytrzyma????





5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka