O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 11 marca 2012

Wesoła NOC MUZEÓW

Uwielbiam  spotkania  ze swoimi znajomymi, bo zawsze coś  wykombinujemy. Noc Muzeów w 2010 r zaowocowała nie tylko  świetną atmosferą, knajpą, rozmowami, ale i dobrą zabawą co  przedstawia poniższy  "dostojnoeleganckomalarski" scrap. (przynajmniej w pierwotnym założeniu)


Mało tu szaleństwa, ale i tak  mi się podoba.

4 komentarze:

  1. magnifique ta page, si poétique, biz

    OdpowiedzUsuń
  2. Linko Droga, świetny scrap Ci wyszedł:)A co do kawki, myślałaś o czymś konkretnym;)??

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning page, beautiful design paper.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie skrapiszcze też się podoba, bardzo, a papier jest boski. Nie ma co do niego za dużo dodawać bo się go zepsuje.

    Ludka... ta kawa mi tak zapachniała ogólnie, bez konkretnych zapędów. Można by rzec, że pod wpływem Twej dobroci serca. )))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka