O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 31 lipca 2013

Ku porządkom cz3

Aby gazetki  nie walały się byle jak dostały  nowe "mieszkanko". Nad  sklejeniem segregatorów  nieźle się namęczyłam, bo są z grubej tektury, a ja w domu nie mam  gilotyny, która by  takie grube ustrojstwo cięła. Dlatego wszystko od poczatku do końca "tymy rencamy cienam.
Wzory etykiet na grzbiecie są ze strony  Monica Björk   Trochę je zmodyfikowałam i  ozdobiłam po swojemu.




Przy okazji kazało się, że  plastikowa śrubka w pazzlesowym Pen Tool'u jest do d...y. Wszak można ją zastąpić śrubką metalową z jakąś podkładką, ale zbyt mocny docisk powoduje  uszkadzanie pisaka  bądź długopisu, który w to narzedzie wkładałam. Lepszym rozwiązaniem  jest usztywnienie  czegoś piszącego  w tej głowicy zwykłą taśmą klejącą.


4 komentarze:

  1. Ależ Ty masz rynce sprawne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludka... Twoje paluszki też świetnie śmigajOM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 segregatory przepisów z OZDABIANIEM CIAST???Kobieto, Ty jesteś de domo Blikle????:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie to ja jestem praktykant "U Kusza":)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka