O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 2 sierpnia 2013

Less is More 130

Tym razem  zabawa w LiM  jest inspirowana zdjęciem butów  z Pinterest'u . 

No to sobie poszalałam :). Luuubię buty, ale to chyba każda z nas ma takie "odgięcie", że w szafce  ma tych par kilkanaście jeśli nie kilkadziesiąt. A swoją drogą,  liczyłyście ile ich macie ?
Z kartki z aforyzmem jestem wyjątkowo dumna, bo  powiedzonko  (w drugiej części) jest mojego autorstwa. Jakoś tak skojarzyłam  sobie te buty z Merlin Monroe, która stwierdziła, że "pieniądze szczęścia nie dają.... dopiero zakupy". Luźne skojarzenie , ale dla mnie  nasuwające się  od razu i idealnie pasujące do mojej kartki.
w pierwszej kartce wykorzystałam  stempel, wykrojnik i wstązkę;
w drugiej i trzeciej - obrazki z darmowej strony  Free Vintage Digital Stamp.




A to ta inspiracja

4 komentarze:

  1. Great cards, the last one is my favourite.
    Thanks for visiting my blog.
    Linby x

    OdpowiedzUsuń
  2. Your cards are very classy and chic, I'm thrilled!
    I like them all and I could not choose a favorite.
    Rosi x

    OdpowiedzUsuń
  3. Great cards...I like the legs in stockings and the score lines very much

    OdpowiedzUsuń
  4. So chic and stylish. Super set of cards. x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka