O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 22 września 2013

rozgrzewająco i energetycznie

po morskich opowieściach mojego mąższszszszczzzzny i obejrzeniu zdjęć naszła mnie ochota na coś ciepłego i bardzo energetycznego. I tak powstały te oto   dwie kartki. Kwiatki i koliber są wycięte pazzlesem. Koliber  jest  delikatnie embosowany. Zdjęcie nie oddaje uroku  tego zabiegu, który pozwolił  ładnie podkreślić wszystkie linie ciała mojego koliberka. Acha.Ten koliberek to wzór wykrojnika, który jest dostępny w naszych craftowych sklepach. Mój koliberek  mierzy 11 x 7 cm.



A tu troszkę zmarzłam:))))))))))


 Klify przy Sassnitz i hotele. Wg mąższczyzny całkiem fajne miejsce na  urlop. Zwłaszcza gdy ktoś lubi wygody. My niestety lubimy niewygody więc w hotelach  tych nie będziemy  wynajmować apartamentów. Zostają nam koje i keje w różnych portach np takich  jak na Bornholmie.



A tu trochę Bornholmu. Port  rybacki Hasle




1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka