O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 30 listopada 2013

trochę mediowa kartka

Wczoraj wieczorem  "najszła" mnie ochota na ciapanie. Wszak kartek świątecznych mam już dość i chętnie zajmę się czym innym (a mam w planach  to i owo), ale żal mi było chować stempel po jednokrotnym użyciu go. Zwłaszcza, że brakuje mi jeszcze około 10 kartek. No i  trzeba  użyć tego co się ma w swoich zasobach bo szkoda to bogactwo zmarnować. Dlatego też poszły w ruch żel, puder do embosingu, tusz i  kredki.
Przy okazji zrobiłam sobie maleńką analizę tego co  wymyślam i realizuję. Może i moje kartki nie są odkrywcze, są zbyt tradycyjne, zbyt proste, ale są moje. Niezbyt często uciekam się do naśladowania innych. Chociaż i tu  nie sposób jednoznacznie określić, że układy nie są powszechnie  spotykane.
 Cóż... wiele  z nas  myśli, że  coś  zrobiły odkrywczego, a potem się okazuje, że  takich osób jest całe mnóstwo i w efekcie ich prace są bardzo do siebie podobne.  Nie zmienia to faktu, że staram się robić po swojemu.





3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I czytając Twój tekst doszłam do wniosku,że mam podobnie jak Ty:) Staram się zawsze robić po swojemu, bez względu na to czy to bardziej czy mnie odkrywcze:) I to jest przyjemne:)
      Buziole przesyłam:)

      Usuń
  2. oh! très jolie, j'aime beaucoup ce design et ces touches , discrètes mais élégantes, d'embellissement, biz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka