O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 15 czerwca 2014

efekt blachy

W niedzielę spotkałam się z Irenką. Lubię jej prace. Irenkę z resztą też. Macając to co wystawiała w niedzielę  na stoisku natknęłam się na świetną okładkę notesu przez nią wykonanego. Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się, że  okładka nie jest z blachy, tak jak pierwotnie myślałam. Wstępnie umówiłyśmy się, że jak obie znajdziemy trochę czasu to Irenka pokaże mi jak ten efekt uzyskała. Czekam na to niecierpliwie.
Jednak wczoraj, mając odrobinę czasu sama poeksperymentowałam  i wyszło mi też coś  fajnego. Wszak daleko  temu do tego  irenkowego, ale i tak jestem zadowolona. W końcu użyłam zupełnie innych materiałów niż ona.
Jeden z papierów został  dziś wykorzystany do zrobienia kartki dla kolegi.


6 komentarzy:

  1. Świetny efekt, ja znalazłam kurs tutaj na metal;) https://www.youtube.com/watch?v=HLJO8W-0iPk&feature=share
    Może Ci się przyda:)Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludka... dzięki. Obejrzałam filmik. Moja imitacja metalu jest uzyskana bez pasty i bez folii. jako podkład posłużył mi papier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No bo Ty zdolna jesteś niesłychanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludka .... a widziałaś niezdolną maniaczkę? ;Daleko by szukać... zerknij do lusterka... jesteś taka sama.

      Usuń
  4. très créatif et un résultat superbe, biz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka