O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 2 marca 2015

Mufinka na 50-tkę

Chcąc opakować urodzinowy  upominek wymyśliłam, że najlepszym sposobem będzie kartonowa babeczka. Znalazłam wzór na stronie Irene Fosen . Stronę polecam bo sporo tam fajnych inspiracji.
W każdym razie babeczka wg wzoru Irene wyszła mi bardzo fajnie,

 ale okazała się za mała na moje potrzeby.  Nie pozostało mi nic innego jak ją trochę przerobić.  Moja ma  wyższe ścianki i jest większa.

Przy okazji moja następna uwaga do  pazzlesa, który  coraz częściej dostarcza mi  wielu uciech z racji "rozgryzania" jego możliwości. Tworzenie planów brył jest proste. Kto  miał do czynienia z geometrią ten sobie z tym poradzi. Natomiast warto w ustawieniach zmniejszyć ciśnienie, ale o połowę wydłużyć ostrze noża. No i jeszcze jedno. Nawet  najdrobniejsze elementy  dobrze zostaną wycięty, jeśli mata jest dobrze pokryta klejem.
Acha... moja babeczka jest większa niż standardowe wymiary mat. Musiałam ją wycinać na  macie 12 na 24 cale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka