O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 5 listopada 2015

"październikowe" pudełko

Stare, wyczytane, rozpadające się książki szkoda oddać na makulaturę. Śmietnik też nie wchodzi
w rachubę. Pozostaje dać im drugie życie. Tym razem zamiast do introligatorni trafiły jako okleina na moje nowe pudełko. Ozdoby na nim to malunki z szablonów. Fontannę już kiedyś wykorzystałam do kalendarza (tu) . Wtedy była mniejsza, ta (wycięta  pazzlesem) mierzy sobie coś koło 15 cm.
Napis "Carpe Diem" to stempel autorstwa  em_ki, której bloga polecam





3 komentarze:

  1. Superbe, c'est très original et très réussi, biz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z tego pudła zadowolona z kilku powodów, chociaż ten związany z porządkami zaczyna się wysuwać na pierwszy plan.
    Cieszę się, że przypadło Wam do gustu.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka